Reparatieverzoeken meld je via de Convect VvE App
Heeft u een reparatieverzoek? Dan kunt u deze voortaan gemakkelijk via de Convect VvE App indienen. Zodra u uw reparatieverzoek indient, dan kunt u tevens gemakkelijk een foto of meerdere foto’s toevoegen. Alle ingediende reparatieverzoeken zijn tot een jaar geleden inzichtelijk.
Indien er al een reparatieverzoek voor hetzelfde euvel is ingediend door een medelid, dan ziet u deze ook direct staan.
Installeren van de Convect App
De app is beschikbaar voor zowel Android als voor iOS (Apple). Deze kunt u downloaden in de Playstore of de App Store. In de store gebruikt u de zoekterm: Convect VvE. U logt in met uw Convect wachtwoord. In de bijlage van deze brief vindt u de gegevens om de eerste keer in te loggen. Nadat u de eerste keer bent ingelogd kunt u vervolgens deze login gebruiken voor de app.
Ons kantoor maakt gebruik van de gebruiksvriendelijke VvE Software van Convect. Deze software is continue in ontwikkeling. Hier valt natuurlijk ook de app onder. Naast het indienen van reparatieverzoeken is het voor het bestuur ook mogelijk om declaraties in te dienen. Daarnaast wordt er door Convect gewerkt aan nieuwe functies welke de aankomende tijd verder worden ontwikkeld.
Indienen van declaraties door het bestuur
Alleen bestuursleden of door het bestuur aangewezen leden kunnen declaraties via de app indienen. Door het maken van een foto van de bon kan eenvoudig het betaalbewijs worden toegevoegd.
Ons kantoor dient voor ieder lid de mogelijkheid tot declareren “aan” te zetten. Op deze wijze wordt voorkomen dat iedereen lukraak kan declareren.
Is uw VvE klant van ons kantoor, bent u lid van het bestuur en wilt u declareren? Download dan de Convect App en dien uw declaratie in. Iedere declaratie wordt net als een factuur beoordeeld en – afhankelijk van de afspraken binnen de VvE – ter controle bij de factuurcontroleur voorgelegd.
Is uw VvE nog geen klant ons ons kantoor, vraag dan vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van het VvE Beheer door 24/7 VvE Beheer.